Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – VŠEOBECNÉ (GYMNAZIÁLNÍ) > 4.4 PEDAGOGOVÉ SE VE SVÉ PRÁCI ZAMĚŘUJÍ NA SOCIÁLNÍ A OSOBNOSTNÍ ROZVOJ ŽÁKŮ.

4.4 Pedagogové se ve své práci zaměřují na sociální a osobnostní rozvoj žáků.


Pedagogové nabízejí žákům aktivity, které posilují jejich pozitivní sebepojetí a sebevědomí, psychickou zdatnost a odolnost. Vyjadřují očekávání, že všichni žáci jsou schopni dosahovat dobrých výsledků, podporují žáky v této víře a jsou připraveni vynaložit úsilí pro podporu každého žáka. Užívají výchovně-vzdělávacích strategií, které pomáhají žákům vytvářet pozitivní vztahy a učit se vzájemně spolupracovat, respektovat druhé, vyjednávat, přijímat a uzavírat kompromisy.